10 november, laupäev... Lõpetame selle nädala lühikese vahekokkuvõttega, sest mõtted vajavad edasi andmist.
Kuigi kalendriaasta pole läbi, siis uue hooaja planeerimine pole enam kaugel. Ega tegelikult ka jooksev hooaeg pole läbi, sest sügis on üsna armuline olnud ja toodete valmistamine pole lõppenud.
Kuigi kalendriaasta pole läbi, siis uue hooaja planeerimine pole enam kaugel. Ega tegelikult ka jooksev hooaeg pole läbi, sest sügis on üsna armuline olnud ja toodete valmistamine pole lõppenud.
Samas on juba vaja hakata tasapisi uut hooaega planeerima, sest tomatiseemned lähevad märtsi alguses pottidesse. Mille järgi uut hooaega planeerida ? Ikka värske kogemuse ja ka tulemuste pealt.
Kas see kogemus on piisav ? No tõenäoliselt ühe aasta baasilt mitte.
Mis on töös ja mis on plaanis ja millega tegelikult esimese aasta baasilt ei arvestanud?
1) Suur osa energiast läheb õppimise ja enese täiendamise peale.
Koolituste läbimine ja teadmiste omandamine, et kevadeks oleks tugev äriplaan paberil, mis looks võimaluse raha kaasamiseks ja tootmise laiendamiseks.
2) Tootearendus, sortimendis olevate toodete ülevaatus. Kas kõikidel esimesel aastal loodud toodetel on mõtet ? Hetkel vaadates tundub, et kõiki tänaseid tooteid oleks tarvis toota palju suuremas mahus. Lisaks on omajagu uusi mõtteid, mida peaks veel valikusse lisama.
3) Turundus, visuaalid, tootesildid vajavad täiendamist. On ka siin tulnud apsakaid sisse. Kas mõni kirjaviga siin- seal, mis on jäänud tähelepanuta. Parem sildi materjal, töökindlam sildistamise viis. Õnneks on väiksemad apsakad andeks antud. :)
Millegi uue loomine ja käivitamine käib alati entusiasmi ja ebakindlusega käsikäes. Tooted tekitavad enesekindlust aga kas need ikka teistele ka meeldivad ? Kas inimesed julgevad kohe järele proovida, sest tegemist on ilmale tundmatu "Maakoda" kaubamärgiga jne.
Täna saab öelda, et see julgus aina kasvab. Järelikult ajame õiget asja. Asi millega sel aastal veel ei arvestanud olid saabuvad jõulud ja ettevõtete poolt tehtavad traditsioonilised jõulupakid. Loomulikult on Maakoda tooted ideaalsed erinevatesse jõulupakkidesse. Sellega, et Maakoda tooteid ettevõtete poolt ise küsitakse ei osanud sel aastal loota.
Elame ja näeme, kuidas järgmise kuu ajalise perioodi jooksul läheb. Üsna reaalne, et ühel hetkel võib Maakoda koduleht muutuda teatud perioodil veebikataloogiks, kust tuleb enda jaoks uue hooaja tooteid ette broneerima hakata, sest muidu on oht ilma jääda. :)
Kas see kogemus on piisav ? No tõenäoliselt ühe aasta baasilt mitte.
Mis on töös ja mis on plaanis ja millega tegelikult esimese aasta baasilt ei arvestanud?
1) Suur osa energiast läheb õppimise ja enese täiendamise peale.
Koolituste läbimine ja teadmiste omandamine, et kevadeks oleks tugev äriplaan paberil, mis looks võimaluse raha kaasamiseks ja tootmise laiendamiseks.
2) Tootearendus, sortimendis olevate toodete ülevaatus. Kas kõikidel esimesel aastal loodud toodetel on mõtet ? Hetkel vaadates tundub, et kõiki tänaseid tooteid oleks tarvis toota palju suuremas mahus. Lisaks on omajagu uusi mõtteid, mida peaks veel valikusse lisama.
3) Turundus, visuaalid, tootesildid vajavad täiendamist. On ka siin tulnud apsakaid sisse. Kas mõni kirjaviga siin- seal, mis on jäänud tähelepanuta. Parem sildi materjal, töökindlam sildistamise viis. Õnneks on väiksemad apsakad andeks antud. :)
Millegi uue loomine ja käivitamine käib alati entusiasmi ja ebakindlusega käsikäes. Tooted tekitavad enesekindlust aga kas need ikka teistele ka meeldivad ? Kas inimesed julgevad kohe järele proovida, sest tegemist on ilmale tundmatu "Maakoda" kaubamärgiga jne.
Täna saab öelda, et see julgus aina kasvab. Järelikult ajame õiget asja. Asi millega sel aastal veel ei arvestanud olid saabuvad jõulud ja ettevõtete poolt tehtavad traditsioonilised jõulupakid. Loomulikult on Maakoda tooted ideaalsed erinevatesse jõulupakkidesse. Sellega, et Maakoda tooteid ettevõtete poolt ise küsitakse ei osanud sel aastal loota.
Elame ja näeme, kuidas järgmise kuu ajalise perioodi jooksul läheb. Üsna reaalne, et ühel hetkel võib Maakoda koduleht muutuda teatud perioodil veebikataloogiks, kust tuleb enda jaoks uue hooaja tooteid ette broneerima hakata, sest muidu on oht ilma jääda. :)
Kommentaarid